Jerry: Tänään mulla on ollu ihan normipäivä, paitsi et sillon ku noi ihmiset oli töissä niin ihan oikeesti hei vahingossa olin pudottanu isännän lempparimukin kivilattialle. Siitä sit tuli kamala sotku, ja sit hyppäsin piiiiitkän loikan sieltä tiskipöydältä pois ja sit kaadoin vesikupinki. Mut ei ne ihmiset suuttunu, tai no ei se isäntä vielä tiedä et sen lempparimuki on ihan pikkupikkupalasina. Mut ei tuo emäntä ainakaan hermostunu, se vaan siivos ne palaset pois niin mä pääsin taas ruokakupillekin.

Sit emäntä sano et se on ostanu jonku polkupyörän, ja et siinä on kori missä mäkin voisin matkustaa. Hä? En oo ihan varma haluanko..Käytiin me sitä vähän kattelemas siinä ulkona, mut sit tuli naapurista kauheena haukkuva koira, ja sit piti lähtä siitä pois. Sitä koiraa mää vähän pelkäsin, mut toista joka istu pihalla ihan hiljaa nii en pelänny yhtään! Sit ku tultiin sisälle ja mulla oli vielä virtaa, niin aattelin ottaa painimatsia maton kanssa,ku ei tääl oo muita kissoja joitten kans painia. Eikä nuo ihmiset oikeen tykkää jos niitten jalkojen kans painii. Sit ku toi emäntä on aina sen kameransa kans heilumas nii se sit otti siitä painistaki kuvia. Tai no itseasiassa näissä mä metsästän digiboksin antennia jolla en sais muka leikkiä. Leikin silti,varsinki ku ihmmiset ei oo kotona :) Täs niit kuvii sit.

625653.jpg

Toi villamatto on ihan kiva, kun siitä on jotain vastustakin, eteisen maton selätin heti 6-0!

625655.jpg

Ja sen alle voi myöriä pitemmästi!

625676.jpg

...Paaaaaaljon pitemmästi :D

Siinäpä niitä tämän päivän kuulumisia kuvineen, pistän tuon emännän taas täs lähipäivinä kirjotteleen jotain!

 

PS. Mulle tuli tänään postissa mun passi! Vähänkö oon nyt cool maailmankansalainen :D

Ja vielä Suuren Suuri Kiitos Miialle ja Katjalle arvokkaasta työstä mitä siellä Pelastetaan Koirat Ry:ssä teette!