Noniin, täs on nyt pari päivää ollut tuolla emännällä sitä paljon puhuttua lomaa...Sen käyttäytyminen on mun mielestä kyllä ollu aika vaisua kaikkeen siihen puheeseen nähden, ku se on vaan nukkunu ja syöny ja käyttäny mua monesti ulkona :D En mä siis valita, mä syön ja nukun samalla ku sekin! Tänäänki herätin sen joskus kaheksan aikaan, mut jo ysiltä alettiin päiväunille! ;D Sit pyyhällettiin ulos mutku alko just sillä samalla sekunnilla satamaan nii eihän siellä kauan vihtiny olla. Nyt sit vähän aikaa sitten käytiin uudestaan. Nii ja, maanantaina tänne hyökkäs ne natiaiset mitkä on ennenki käyny, paitsi että se pienin ja pelottavin ei tullu! Niitten natiaisten kans mä sit leikin ja ne jäi yöksiki nii sain vähän jyrsiä varpaita! ;D Et ei tää oo sen kummempaa oikeestaan ku se ei-loma-elämä, paitsi et toi emäntä on nyt tietty enemmän kotona ja syöttää ja ulkoiluttaa mua useemmin ja leikkii ja häslää ja kaikkee :) Ihan kiva! Paitsi että nyt se emäntä on alkanu puhuun et ku se on lähössä jonneki reissuun, et mitenkähän me jätkät pärjätään tääl 6 päivää kahestaan! :O No siis eihän mulla ny mitään hätää oo ku osaan kyl aukasta ruokakaapin oven jos pakottava tarve tulee, ja vessanpöntön vesi on aina parempaa ku just vaihdettu, et emäntänä oisin enemmän huolissaan tuost ihmisjätkästä :P

Nii ja sit me saatiin satujanalta Haaste. Elikkästen olisi tarkoitus kertoa 7 faktaa ittestänsä ja sitten haastaa 7 muuta blogistia mukaan. Mistähän mie ne 7 repäsen ku kaikilla tuntuu olleen tuo jo... :P No, tässä tulee!

1. Oon vähän mielipiteitä jakava kissa. Toiset on muhun ihan hulluna, toiset pitää mua ihan hulluna :D Mut ne onki niitä jotka ei ymmärrä kissan sielunelämästä yhtään mitään, siihenhän kuuluu olennaisesti se vähintään 3 kertaa päivässä riehaantuminen!

2. Mulla on pakkomielle pudottaa laseja pöydältä. Oli niissä sitten sisältöä tai ei. Pahus vieköön ku noi ihmiset hoksas alkaa pistään kaikki lasit tiskipöydälle seinän viereen tai yksinkertaisesti tiskialtaaseen. :(

3. Osaan antaa tassua ja heittää femmat, sillon kun haluan. Välillä puraisen päälle,ihan vaan varmuuden vuoksi. (Jos sitä namia ei heru Heti!)

4. Tikkarin tikut on ihan parhaita leikkikaluja!

5. Harrastan lintubongausta. Harakat on parhaita, mut kyllä mä talitinttejä ja västäräkkejäkin mielelläni bongailen...Hihna vaan loppuu aina kesken!

6. Mulla ei oo oikeestaan mitään herkkuruokaa, oon niin nirso. :P

7. Mulla on niin kantava ääni, että koko rappukäytävän asukkaat kyllä kuulee kun haluan ulos! Ja jos ei siitä vielä ymmärrä, alan hyppimään oven kahvaa vasten. :)

 

Siinäpä ne, olipa kova miettiminen niissä!