Nonii, meikä on nyt sit ollu luokkakokouksessaki! Aika harva katti varmaan sellaseen pääsee! Mä eka aattelin et no mikä juttu tää nyt on, autolla ajetaan ristiin rastiin ja ärsytti, huusin koko ajan etteikö ny ois voitu jäähä kuitenki kotiin. Ku autoilu on ihan hanurista :/ Mut sit me tultiin sinne Mökille, joka oli ihan talon näkönen ja siinä oli iso piha ja kaikkee. Mä olin eka vähän hämmentyny ku siel oli muitaki ihmisiä ja siel höpötettiin koko ajan, mut aika nopeeta mä sit kotiuduin sinneki! Mä olin siis siel kyl koko ajan hihnan päässä, tai oikeestaan kahden, ku emäntä viritteli ne yhteen, mut ei se mua sillee haitannu, ainoo vaan et sisälle sinne mökkiin en saanu mennä. Ihan tyhmää. No, emäntä ja sen kaverit siin jotain kälisivät ja hommailivat jotain, ja mä vähän tsekkailin paikkoja. Siis se oli ihan erilaista ku kotona! Siel ei ollu asfalttia, siel et ollu nurmikkoa, jotai ihme kalliota vaan ja sit semmosia pitkiä heiniä mitä emäntä sano kaisloiksi ja miksi ihme meriheinäksi. Nii ja sit Ihan Älyttömästi hiekkaa!! Siis niin paljon et mä vallan hämmennyin et mitä tän kaiken kans pitäs tehä! Sillon illalla mä päätin et okei, täs on nyt ihan tarpeeksi yhelle päivälle hämmennystä, en varmaan mee sitä Merta kattomaan. Ois voinu mennä ihan sevon vielä!

Sit emäntä lähtiki takasi mökkiä kohti mun kans, ja siel oli ne muutki, ja sit mä vaan kattelin ku ne kälätti ja pyydystin välillä kärpäsiä ja muurahaisia. Niitäki siel oli Ihan Sikana! Sit ku tuli ilta nii mut siirrettiin semmoseen isoon lasiseinäseen huoneeseen, joka on niinku toi meijä partsi mut maan tasalla. Siel oliki paljon lämpimämpi, ja hyvin pysty tiiraileen sitä mertaki sit yöllä! Yön mä keräsinki rohkeutta, ja sit ku emäntä aamulla heräs, me lähettiin sinne rantaan. Siel oliki ihan siistiä! Ja se meri oli aika jännä, ihan älyttömästi vettä mikä pitää ihan älytöntä meteliä! Ne kalliot oli kivan lämpimät jo heti aamusta ku aurinko paisto, ja siel me kuljettiin sit aika pitkä tovi!

Mulle jäi kyllä Mökkeilystä ja Luokkakokouksesta ja Merestä ihan hyvä fiilis, voisin lähtee toisteki! :D

Täs viel kuvia reissusta!

757122.jpg

Täs mä chillailen illalla terassilla...

757134.jpg

Täs nuuskin jo vähän ympäristöä...

757145.jpg

Ja sitä hiekan määrää!

757127.jpg

Tollaset jäljet jää märkään hiekkaan :D

757153.jpg

Kallioilla oli kiva kurkistella.

757171.jpg

Ja puskista kans!

757183.jpg

Kallioilla oli hauskoja pikku lammikoita...

757186.jpg

Niistä oli kivempi roiskutella ku vesikupista!

757187.jpg

Ja siis kattokaa, mulla on molemmat etutassut vedessä! :O

757182.jpg

Minä ja meri I

757193.jpg

Minä ja meri II, nyt uskalsi kattoo jo vähän lähempää..

757195.jpg

Ja minä ja meri III.

Tuliki nyt sitten vähän useampi kuva, mutta olkoon se hyvitys siitä että on ollut niin monta kuvatonta postausta!