Noni, nyt nappi toimii! Kiitos L-L informoinnista! :D (muoks: no jaa, ei toimikaan(?), säätöä lissää...)

Joo, eilen käytiin Mustissa&Mirrissä. Emäntä kyl sai kantaa mut sinne ku en jaksa kävellä, jos kyytiki on tarjolla! ;D Siel sit sainki ihan itte valkata hiiret! Sain niitä kolme! Mut kaks on vielä pussissa, niillä leikitään kuulemma vasta sitte ku eka on menny rikki...Ihan tylsää! Mut siel liikkeessä oli kyl kivaa, mua taas ihasteltiin  ku kuljin siel nii reippaasti ja juttelin!

Emäntä katteli sitä kantokassia, mut ei vielä ostanu. Se kuulemma epäilee et mä en siellä pysy ku oon nii menevää sorttia.. Mut meinas se jonkulaisen ostaa täs joskus. Ja sitten se miettii mulle uutta raapimapuutaki, sellasta mikä ois kattoon asti! Saisin sit sisälläki kiipeillä, ku tääl ei oo ees kirjahyllyä minkä päällä keikkua, ja toi nykyinen on niin matala ja käymässä mulle vähän pieneksi.  Mut se varmaan jää ostamatta siihen asti ku me muutetaan. Voi kuulemma olla et lähtään Lappiin :O Sielä on kuulemma tuntureita ja poroja..Mitä ikinä sitte ovatkaan.Sepä jää nähtäväksi et raahaako toi emäntä mut sinne.

Eipä täs kummempia, kohta varmaan lähtään ulos! Ja illalla tulee kuulema joku vieraski,JEE, saan syödä varpaita! ;)