Vitsit jätkät ja pimut, vähänkö mulla on viimepäivinä ollu ulkona ihan superkivaa! Yks päivä mä viime viikolla hoksasin tos pihalla, et hei, täs on aitaa jonka päällä voi tasapainoilla! No mä sit oon sitä taitoani esittäny emännälle ja kaikille muilleki. Mummulle ja leikittäjä-likallekin ku ne kävi sillon sunnuntaina mua hoitamassa tääl ku emäntä oli karannu jonneki!

Ja sit, mä löysin ehkä parhaimmat kiipeilypuut ikinä! Ne on semmosia Iiisoja, niis on oikeen paksu ja semmonen lohkeileva kaarna, mistä saa hyvän otteen ja voi kiivetä nii pitkälle ku fleksi antaa myöten! (emännän kommentti: niin ja se fleksihän on 5 metriä pitkä...Kiva siinä toisessa päässä sitten ootella kattia alas!) Ne on kyl ihan parhaita, mut emäntä sano et ne on naapuritalon pihalla, eikä kaikki välttämättä tykkää jos kiipeilen siellä. Siis hä, kaikkihan musta tykkää!

Nii ja ihan omalta pihaltaki löysin hyvän tähystyspaikan. Tuos on tuommonen iso puutarhakeinu, puinen sellainen, ja sen päälle on tosi kiva kiivetä, pääsee lähemmäs lintuja! ;D Ja emännälle aiheuttaa päänvaivaa et miten se saa mut sieltä alas, kjähkjäh...

Nii ja mä tapasin uusia kissakavereitaki! Tuos naapuritalos asuu tyttö, ja sillä on kaks kissaa. Iso kolli ja pikkunen tyttö. Ne oli lähös reissuun, ja mä niitä nuuskuttelin sit, ja sen pojan kans tulin ihan kivasti toimeen, mut se tyttö sähisi mulle ja vähän säikähin. :/ Miks kukaa tyttökissa ei tykkää musta... Tai sit ne esittää vaan vaikeasti tavoitettavaa! :D Juu, niin sen täytyy olla.

Emäntä osti mulle uusia raksuja, niissä on kuulemma enemmän rasvaa et musta tulis iso :D Ei tietenkää liian, mut sillei sopivan maskuliininen! :D

Okei, täältä tähän tällä kertaa, palaillaan taas jätkät ja pimut!