...ja hyvinhän se reissu meni. Emännällä oli kuulemma hirviät tunnontuskat ku se viime viikko oli hirviää säätämistä keskiviikosta lähtien, mutta eipä tuo mua nii suuresti häirinny. Lähinnä se ärsytti ku piti paljo mennä autolla.

Sillon keskiviikkona siis oltiin vahtimassa lapsia, ja se meni hyvin! Mä oikein mallikkaasti vahdin sitä kissalasta, sen kans vedin rallia mut sillei kiltisti. Yhen kerran emäntä mut vei jäähylle ku oli muka vähän liian rajut otteet siitä pikkusesta. Pöh, sanon minä, eihän se ees huutanu! ...ku vähän. No, eniveis, me oltiin siellä sitte yötäki, ja seuraavana päivänä ku emäntä meni töihin nii mä menin sitte siksi aikaa mummolaan. Tylsää siellä oli yksin. :/ Perjantaina sit emäntä lähti töitten jälkeen reissuun, ja sen veli tuli hakeen mua hoitoon mummolasta. Osasin mä olla ihan mallikkaasti siellä, en tehny ilkeyksiä enkä sotkenu. Otinpa jopa päikkärit sen pikkukissan ja emännän kummitytön kans :)

Eilen sit emäntä tuli mua hakeen sieltä, ku sillä meni reissussa sunnuntai-iltana nii myöhään. Mä olin tosi väsyny reissusta, ja kun viiden aikaan oltiin kotona, mä pistin melkeen heti nukkuun ja nukuin melkeen yhtäsoittoa aamuun asti! En jaksanu ees syödä, mut tänään on sekin vaje sitten korvattu :D

Nyt toi emäntä sit on alkanu mielessään vouhottaan, että jospa sitteki meille se pikkukissa tulis ku olin niin mallikkaasti semmosen kans. Ja sitte ku paikallisella eläinsojeluyhdistyksellä on sellasia "Aivan iiiiiihania harmaita pentuja!!!" (suora lainaus) nii soppa on valmis! Se kuiten koittaa toppuutella itteänsä, ku jos se muutto tulee ny täs nii kuinkas kaks kattia yksiöön mahtuu.. Kertokaapa te viisaammat!

Tähän tälläerää, ollaan molemmat vielä aika väsyjä kaikesta tohinasta, täytynee nukkua vähän lisää! :)