Moro taas jätkät ja pimut! Mä en ookkaa ny vähään aikaan käyny tääl blogis kirjottelee, oon antanu tuon emännän vaahdota tuosta rimppakintusta ihan rauhassa. Mut tänää mä ilmotin emännälle et nyt loppu! Mä haluan ulos, ja mä haluan ite selostaa mun blogiin. No, enpä mäkään kyl aikasemmin oo paljo kerenny ees blogia aatteleen, ku on ollu nii kiirettä pitää tota rimppakinttua aisoissa.

No ei, ihan kiva penska se on, mitä ny välillä käy hermoille ku mä haluisin mennä vaik makuuhuoneeseen yksin nii se vaan seuraa. Mut kiva sen kans on ottaa rallia ja painia tääl. Nii tosiaan, mä kävin ny ekaa kertaa ulkona sen jälkee ku tuo penska tuli. Mä emännälle sanoin heti, ku se tuli töistä et ny mä tahon vähän tuulettumaan! Ja ihmeellistä, se ymmärsi heti :D No, me sit mentii ulos, mut eihä sielä voinu olla ku ihan pimiää ja kylmää ja märkää! Ihan karmeeta! :O Ja sit emäntä mua kanto siel ulkona, ku sano et pakko on ny roskat viedä. Ihan kamalaa se oli, ja huusinki sille kokoajan, et sisälle ny ennenku paleltuu ja kastuu! Joo, ei tarvii vastasuudessa lähtiä ulos..

Huomenna kuulema alkaa mulla ja penskalla matokuurit. Hah, luuleeko tuo emäntä tosiaanki, että saa mulle syötettyä yhtään mitään ällötyslääkkeitä! Kyllähän tolle pennulle ny syöttää vaikka mitä väkisin, ku se ei osaa vastaan tapella, mut mäpä osaan. Ja aion kyllä käyttää taitoani hyväksi! No, senpä näkee sit huomena miten käy!

Täs viel pari kuvaa meistä! Täs ekas o vähä nolo ku mä oon nukahtanu,enkä oo huomannu et toi rimppakinttu on tullu ihan naamaan kii..

1041461.jpg

Sit me vaa poseerataan..

1041464.jpg

Ja sit täs viimeses rimppakinttu koittaa saada kuivattua kalaa pois vessapaperirullasta. Hö,en mä ainakaa viittis nähä tollasta vaivaa jonku yäk-kalan takia...

1041468.jpg