Noniin, kolmas päivä antibiootteja menossa.. Ja masu on ihan selvästi rauhoittunut, JEE! Tuhka ei enää vuoda kokoajan sitä nestettä, eikä käy vessassakaan niin usein. Löysää tavara vielä tosin on, mutta mitenpä se muuksi oikein muuttuisikaan kun niitä ökkimökkiäismatoja vielä on.  Mutta parempaan päin siis menossa! :)

Tabletit joutuu antamaan väkisin, yritin sekoittaa ruuan sekaan mutta kävi vissiin tiistaina Jerry pienemmälle antamassa vinkkiä, että ei tuota kannate syyä, se on myrkytetty... :D Mutta oikein mallikkaasti poika tabunsa ottaa, ei pahemmin vastaan tappele. Tosin, jälkiruuaksi pitää olla sitten jauhelihaa saatavilla että äklö maku lähtee suusta... Onneksi tuolle on helppo antaa väkisinkin, kauhulla ootan sitä päivää jos/kun Jerrylle pitää antaa jotain väkisin! Se päivä kyllä tulee koittamaan ens viikolla, kun madotetaan Jerrykin.

Ny pari kuvaa eiliseltä!

Eka vähän pussaillaan...

1027535.jpg

Sitte painitaan!

1027591.jpg

Taas vähän kurotellaan pesemään..

1027632.jpg

Ja Tuhka tykkää kameran nauhasta.. :D Hirmuinen peto!

1027668.jpg

Edit by Tuhka: Moi! Mä ny pääsin ekaa kertaa tän blogin puikkoihin,jännää! :) Tää siis käsittääkseni on ton isoveikan blogi oikeesti, mut mä saan kuulemma välillä iteki jutella tänne. Tiiättekö, meillä kävi tääl sellaen täti kylässä. Eka mä vähän olin varuillani, ja menin varmuuden vuoksi sit tonne sohvan alle piiloon. Mut sit uteliaisuus voitti, ja menin kattoo et kuka se on.. Ja se kannatti, se toi meille lahjoja! Saatiin molemmat tollaset kivat pallot jotka pyörii miten sattuu :)

1029995.jpg

Täs mää poseeraan sen kanssa.. :)

1029999.jpg

Täs mul on sit vauhti päällä :D (Emänt. huom. Huomatkaa Jerry verhon takana kytiksellä! Paljon Jerry ei tahdo kuviin osuakaan :P)

1030007.jpg

Tää on tosi huono ja sumea kuva, mut emäntä sen halus tänne ku on nii hyvä asento :D Eihän mun perässä mitkää kamerat pysy ku oon nii pieni ja vikkelä! Mut tässä mun turinat tältä erää, Jerry varmaan huomena jutustelee enemmän, ku ei sekää oo päässy vähään aikaan tarinoimaan. Emäntä tehny bloginvaltauksen, sanoo Jerry... :D