Joo kuulkaa, mä oon sentää sen verran kova jätkä et käyn näin hirmuisilla paukkupakkasillaki ulkona. (emänt. huom. -5C :p) Kävin eilen, ja tänäänki ihan tovi sitten. Ja siellä on sitä kylmää ja valkosta, mitä mä sillo joku aika sit ihmettelin muistaakein Pojun ja Tiikerin blogissa. Voi kyl muistiki heittää, saatto olla jonku muunki blogi. No, nyt se on nähty, eikä se ny mitenkää kummallista lopen ole. Kylmää kuitenki, enkä siksi oikeen tykkää. Ja takertuu tassuihinki! Pari kuvaaki mun ulkoilusta on..

pojat003.jpg

Täs mä vaan kökötän..Vähän on epätarkka kuva ku kameran säädöt oli jotenki taas, eikä emäntä niitä ehtiny säätään.

pojat004.jpg

Ja täs mä oon jo menos rapun ovelle, että sisälle ny kiitos. Ei siel viitti olla ku enintään viis minsaa,mut ohan se jotain seki! Emäntä kehu mua et oon reipas, ku osaan jo ottaa päälle noi Vänttisen valjaat. Ihan ite pukkaan pään läpi tuosta lenkistä. Aluksi sillo mä en oikeen välittäny siit et pään yli pistetään yhtään mitään.

Nii ja sit emäntä käski kertoo et kui ylpee se on tuosta pikku rimppakintustaki. Se nimittäin otti missioksi opettaa se valjaisiin,ja kokeili tänää ekaa kertaa sille mun vanhoja valjaita. Ja rimppa oli kuulemma niiiiiiin reipas. Vaikkei se kyl malttanu olla yhtään paikallaan ku se niitä sen päälle värkkäs, mut päälle meni kuitenki. Eikä se saanu mitää hepulia. Onkai se ihan reipas pikkujätkä, mä oon sille kertonu ettei niit valjaita kannata säikähtää. Kuva siitä valjaat päällä:

pojat002.jpg

On se kumma ku se on noihin kuivattuihin kaloihin ihan hulluna! Vetäis varmaa koko purkin jos löytäis sen.

Emäntä sano et se tarviis meille hoitajan, ku se lähtee taas ens kuussa johonki reissuun. Ja sit ku toi rimppakinttu on vielä vähän arka vieraille, nii ei viittis meitä viedä sinne hoitolaankaan. Ois kyl ihan kiva jos joku tulis meitä tänne kotiin hoivaan, kävis pari kertaa päiväs antaan ruokaa ja leikittämässä ja siivoomassa vessat. Mut ei se kuulemma tunne täältä ketää sellasta, jota se vois pyytää. Se ny miettii et oisko ihan tyhmä idea laittaa kaupan seinälle tai jonneki ilmotus, et jos joku nuori haluais ansaita vähän joulurahaa. Ei se tietenkää ihan ketätahansa ottas hoitaan. No, se selvinnee täs aikanaan.

edit. Emäntä soitti sille naiselle kenen luota tuo Tuhka on tänne tullut, ja se lupasi hoitaa meitä sen aikaa ku emäntä on reissussa! Hyvä, saadaan ainaki hoitaja joka osaa asiansa! :D Nyt on emännällä hyvä mieli lähtä reissuun :)

Siinäpä taas vähän meijän kuulumisia!