Nyt me ollaan suostuttu pariin yhteiskuvaankin, se jos mikä on harvinaista!

1332243.jpg

Kunnon köllöttelykuva kera emännän rojujen :D

1332280.jpg

Mä tuos katon et mikä ihme into tolla Tuhkalla on aina tuonne viltinmutkaan ittensä ängetä.. Tulee kuuma ja turkki sähköistyy, en mä vaan sellasta viitti...

1332363.jpg

Sit me ihan poseerattiinki yhessä emännän iloksi :)

1332386.jpg

Ja otettii vähä matsiaki!

1332444.jpg

Sanoin emännälle että Halataan! :D

1332256.jpg

Sit mä otin vähän arskaa tuos kiipeilypuussa yks päivä. Lämmitti kivasti :)

1332305.jpg

Sit toi Tuhka taas möngersi tuolla viltin alla nii et emäntä meinas tikahtua nauruun.. Vähän pimiä kuva vaan tuli iltasella,mut kyllä sieltä Tuhkan naaman löytää :D

1332326.jpg

Sit se mahtaili tuon korinsa kanssa, jonka se emännältä omakseen varasti... :p

1332349.jpg

Mä sit annoin sille (ja samalla verhoille, hups...) kyytiä, pitihä se näyttää ettei tääl parane kovin ruveta elvistelemään turhanpäiten... Tuhka on siis tuolla verhojen takana patterin päällä, häntä vaan näkyy :D

1332394.jpg

Sit se alko antaan mulle kyytiä ku lekottelin rauhassa lattialla, ja mä häikäisin sen halogeenivaloillani! :D

1332401.jpg

Ja emäntä nauro mullekin ku mulla oli joku ihme näkkileipäkohtaus eilen illalla, piti iltavillin aikaan tuota kiipeilypuuta halailla oikein tosissaan ja poskia siihen hangata. On se vaan nii kiva!

1332410.jpg

1332422.jpg

Ja nyt me sit emännän kans blogataan :)

1332374.jpg

Emännällä alkaa huomenna hiihtoloma, mikä tarkottaa sitä että se on ihan koko viikon täällä meijän kanssa! Tai no, voi se olla et mummulassa käyään kerran tai pari. Mut kuitenki, varmasti keksitään jotain kivaa tekemistä kolmistaan :)