Voi tiiättekö, mulle iski eilen paniikki! Ku mä niin tykkään leikkiä noissa muovipusseissa,ne on loistavia kyttäyspaikkoja, mutta eilen koin melkoisen järkytyksen! Tapani mukaan menin tuonne pussiin sisään, ja sitten kuikuilin sieltä Tuhkaa ja Matoa ja emäntää... Sitten aattelin lähtä siitä pussista pois, ku ne on aika hikisiä paikkoja.

Sit siinä kävi näin! Mä vahingossa tungin itteäni tuosta kahtokahvan kautta ulos.. No, tässä otan vielä aika rauhallisesti, ku aattelin et no kyl tää tästä vielä lähtee. Sit, huomasin Tuhkan ja ku olin kerta leikkituulella nii säntäsin sen perään! Mutta se pussi lähti seuraan mua! Ja mä säikähin ihan hulluna ja juoksin ku päätön kana tuonne käytävään ja törmäilin siellä vessoihin ja kaikkea! Emäntä koitti saada mua kiinni mut mä olin niin vauhkona ettei se saanu mua napattua..

Mä olin Tosi hurjana! Mun häntä oli niiiin pörrössä ku vaan voi, ja irokeesikin pystyssä.. Tuossa vaiheessa sit emäntä sai mua sen verran rauhotettua et se otti sitten sen pussin pois. Ei se ees ollu tiukasti mut en vaan jotenki osannu ottaa sitä ite. :( Tuhka ja Matoki säikähti ihan hulluna ku säntäilin...

Sit ku mä olin niin järkyttyny moisesta, niin menin sohvapöydän alle vähäksi aikaa mököttämään. Häntäki oli vaikka kuin kauan tuolleen pörhöllään,niin mä säikähin!

Mato sit meni kans tuonne pussiin ja koitti mulle sanoo et ei täs käy mitenkään jos tääl vaan istuu näin nätisti. Mut emäntä sano et just tuon takia me ei saaha valvomatta mennä mihinkään pusseihin,ja ne onki kaapissa piilossa.

 

No sit,Tuhkan vuoro kertoa juttujansa.

Meillä on uus lelu! Ja se onki ihan älyttömän kiva lelu, nimittäin semmosta muovista pakkausnauhaa,mitä on joskus laatikoiden ympärillä. Mä ja Mato varsinki ollaan ihan pöhköinä niihin, Mato oikeen maukuu kun sitä niillä leikittää! Tässä nyt kuitenki pari kuvaa ku mä leikin semmosella.. Ei sitä nauhaa kyl noissa kuvissa paljon näy :)

Mami tuosta kuvasta sanoo et ihanasti tuo tassu!

No tossa näkyy jo sitä nauhaakin!

Jerryki kyttäili tuol taustalla et mikä se ny nuin jännää on..

Sit sitä piti lattialtaki käsin jahdata! Huomatkaa hirmuiset pedon kynnet! ;D

Sit mä jo vähän väsyin ja katoin vaan et no voisinko saaha sen nauhan...

Hei ja tähän loppuun on pakko laittaa hassu kuva Jerrystä! :D

Se nukkuu tuossa mamin takin päällä, vaikka näyttääki siltä että se pesis privaattipaikkojaan! :D Mami nauro ihan vääränä ku se huomas että Jerry tosiaanki nukkuu! On mahtanu olla hieman epämiellyttävää herätä oma takapuoli naamalla... :D