Moikkamoi! Meikällä on täs pitänyt vähän hiljaiseloa blogin suhteen ku tuo kirjuri on ollut reissussa...Eikä täs niin kummosia oo tapahtunukkaan. Harmillisen vetiset säät ollu, ei oo tullu paljon ulkonakaan käytyä :/ Mut jospa tästä vielä kesä tulee.
Oon emännän mielestä ollu viimepäivät vähän höpö ku oon säntäilly pitkinpoikin niinku tuli hännän alla. Mut hö, mähän oon vaan ilonen et se tuli kotiin! :D Tosin, se lähtee taas huomenna parin päivän reissulle, mut kyl mä tääl pärjään kuitenki ku mun vessa käyään puhdistamassa ja ruokaa antamassa. Oon niin hyvä keksiin itelleni tekemistä :) Ja kiva ku saa sit ihan rauhassa nukkuuki. Ja emäntä lupas et sit ku se tuolta tulevalta reissulta tulee nii sit se ei lähe enää loppulomalla varmaan minnekää! Ymmärrän kyllä hyvin, munki mielestä se reissaaminen on nii rankkaa et huh, vois sen jälkeen aina pari päivää nukkua putkeen! Toisaalta, ois ihan kiva päästä mukaanki, yritin tuossa kun se pakkaili tavaroita, tunkea ittenikin sinne laukkuun! Mut sit aattelin et ahdasta tulee,en lähe. Pitäähän täällä sitä paitsi olla joku kämppää pystyssä pitämässä! Mut, pitemmäst i kuulumisia sitten kun kirjuri tulee taas! Pärjäilkäähän jätkät ja typyt! :)