Tänään on ollu ihan kiva, joskin jännä päivä. Mami tuli aikasten töistä, jo puoli kahdentoista aikaan, ja me pojathan oltiin ihan innoissamme! Mutta sitten se sanoiki mulle, että tänään lähtäänki lääkäriin. Ei taas, mä aattelin, se kuljetuskopassa kylän läpi meno on vähän pelottavaa. (Älkää kertoko Jerrylle!)

No, piti sinne sit kuitenki lähtä, ja se oliki ihan pikainen reissu. Mami sanoi,et mulle laitettin tehosterokotus, vaikken mä mitään huomannu. Tai no sen huomasin, että se lääkäri hiplaili mua, ja kurkkas suuhunki. Mut sitte mut pistettiinki takas koppaan ja se oli sillä selvä. Mami sano et olin tosi reipas poika, vaikka mua pelottiki. Nyt sit se tuli kaupasta, ja toi mulle ja Jerrylle leluhiiret. Mut tiiättekö, me ei saadakaa niitä vielä omiksi! :O Kuulemma jouluna vasta. Hö,ihan tylsää...

Nii ja mä kävin eilen ulkonaki mamin kanssa kahestaan. Sielläki eka vähän pelotti, mut kohta mä vedinki mamia perässäni niinku vanha tekijä! Siellä on kamalasti kaikkea jännää, ääniä ja hajuja. Muita ihmisiä mä kyllä pelkään vielä, heti jos joku kävelee näkösällä nii koitan päästä karkuun. Mut enhän mä valjaista mihinkään pääse, ja yleensä mami sit ottaa mut syliin. Varmaan kohta lähtään ulos kolmistaan, vielä kun on päivänvaloa ulkona. Mami sanoi et ei kyllä ala millekkään jos me taas sotketaan hihnat pusikoihin. :P Mami toivoo et sais toisenki fleksin Joulupukilta, et me molemmat Jerryn kanssa päästään sit yhtä pitkälle. Mun kuulemma kyllä pitää vielä vähän opetella sitä hihnassa olemista, ku ei se käy laatuun jos fleksissä lähtee miten sattuu säntäilemään. Onneks oon nopee oppimaan ja reipas poika! :)

Joten ei muuta kuin ylös,ulos ja lenkille, kuviakin saatatte hyvällä tuurilla saada, jos emännän kädet riittää kameran pitelyyn... :D

-Tuhka

Nonii,nyt niitä kuvia. Antakaa anteeksi mamin epävakaa kamera käsi, sillä riitti ihan tarpeeksi tekemistä siinä että pysyi meidän perässä :D

1141203.jpg

1141206.jpg

1141210.jpg

1141208.jpg

Ei niitä montaa ole, eikä laatu ole edes kakkosluokkaa, mutta onpa todisteet siitä, että ulkona on käyty :D