Voi vitsit jätkät ja typyt, oli jännät paikat ulkona! Mentiin emännän kans tohon meijä vakiopaikalle pihalla, ja istuttiin siin jotai vartin verran ja chillailtiin vaan...Kunnes sitten huomasin et perskule, täällä on Vieras Kissa! Mä siä siin tuijottelin hetken ennenku emäntä huomas, ja olin jo ihan valmis ajaan sen hornan tuuttiin siit vaikka se paljo isompi mua oliki! Just ku olin saanu joka ikisen karvan pystyyn ja alottelin murinaa siinä, emäntä koppaa mut syliin! Siis Mitä?! Eikö se onneton ymmärrä et miten nää kissojen väliset reviirien omistussuhteet oikeen hoidetaan! Ihime emäntä, ärsyttää. Oisin nii kovasti vähän halunnu näyttää et mistä muhun on! Ja nythän mulle nauraa kylän pikkupennutki et voi jee mikä mammanpoika! Ei siitä loppuulkoilusta tullu sit enää mitään, mua niin ärsytti et joku on Mun Pihalla. Pörhistelin vaan ja ärisin. Eämäntä sit päätti et lähtään sisälle rauhottuun. Voi että ottaa päähän!! En oikeen vieläkään oo päässy yli tuosta, tuskin pääsenkään. Onhan mun kunniani nyt mennyttä ku en omaa reviiriä päässy puolustaan! Höh.

No mutta, se siitä, huomenna lähtään reissuun! Mulla kyllä ärsyttää seki et autossa pitää olla, en tykkää yhtään. Mut nyt on kyl kuulemma hiljasempi ja tasasempi kyyti ku sen isäntäpuoleisen autossa, nii se emäntä ainaki meinas. Mut siel saan kuulemma olla kyllästymiseen asti pihalla! Ja siellä on Meri! En kyl oo ihan varma et mikä se on, mut kuulemma oon semmosen yli tullu tänne emännän luokse. No, katotaan mitä matka tuo tullessaan! Siel on kuulemma mulle paljon paijaajia, ku siel on emäntäpuoleisia kaikki. Voi ei, sekään ei kovin hyvältä kuulosta..

Nii, tuos toissapäivänä emännän sisko tuli käymään ja se oli Ihana! Ku se ei ees yrittäny mua silittää eikä mitään, no mähän tykkään tiiättekö sellasesta, et esitetään vähän vaikiasti tavotettavaa... Mä sit hinkkasin sen sääriä koko ajan, mut se ei tykänny siit yhtään! Emäntä sit selitti mulle, et se on allerginen mulle, eikä siksi vois silittää. Höh. No, mä en sit enää hinkannu itteeni sen jalkoja vasten, tyydyin vaan säikyttelemään niinku kaikkia muitaki vieraita :D Ku ei ne ikinä ymmärrä et kissa tarvii rallinsa! Ja kiva se on aina vähä vieraille näyttää et mitä osaa! Oon erityisen ylpeä mun olohuone-keittiö-makuuhuone-olohuone-parveke-erikoiskokeestani. Oon saanu jo luultavasti aikaaki parannettua muutamalla sekunnilla!

No mut, siinäpä kuulumisia oli taas, lisää sit ku tullaan reissusta! Kuvien kera,toivottavasti! :D