Me oltiinki yks yö extempore-vierailulla mummolassa. Ton emännän sisko ja se mummu tuli käymään tääl meijän luona, ja me sit päätettii et käyää vastavierailulla, kun kerran kätevästi autolla pääsi. Me sit ulkoiltiin siellä, tai siis mä olin siel koko ajan ulkona, ku siel on iso piha missä mun fleksi pääsee oikeuksiinsa. Oli mul kyl vähän tylsääki välil ku ihmiset oli sisällä syömässä. Mut mä sit kiipesin keittiön ikkunalaudalle niitä tiiraileen. :D

Nii ja käytii me emännän ja sen siskon kanssa puolukassaki! :D Se oli mun ihan eka kerta metsässä, ja vähän se oli kivaa! Hulluna puita ja mättäitä ja kaikkee! Mä olin kuulemma hyödyksiki, ku pidin emännän kartalla siitä, et missä se sisko menee. Mä pidin sitä tiukasti silmällä, ja heti ku se lähti liian kauas nii aloin huutaa sen perään ja vetään emäntää sen luo! Sehän ois voinu vaikka eksyä sinne mettään muuten.. Siel oli kyl tosi jännää, tahon uudestaanki!

Sit tää päivä vaan ollaan oleskeltu siellä, ja just äsken tultiin kotiin. Junalla puksutettiin, ja mua vähän ärsytti ku piti boksissa olla.. Mut onneks matka ei kestäny ku 17 minsaa, nii ei tarvinnu ihan toden teolla raivostua!

Oli tarkotus käyä kattoon sitä pikkukissaa, mikä on siel emännän veljen luona, mutku se isäntäväki oli reissussa kans,nii ei me sit käyty. Harmi, ois ollu ihan kiva käyä sitä uuestaan morjenstaan. Ja mummo sano,ettei se pikkunen oo vielä oppinu valjaisiin.. Aattelin et mä oisin voinu näyttää sille mallia et no hei, ei tää niin kamalaa ole! Mut me sit sensijaan käytiinki emännän mummolla, siel en oo ennen käynykkää. Sielki oli ihan kivaa, oli paljon paikkoja mitä tutkia!

Huh, nyt siis ollaan kotona, ja voi pojat, kyl mä sanon et oma koti kullan kallis! On se reissaaminenki ihan kivaa välil, mut nyt mä haluun vaan nukkuu! Kyl se sen verran voimille ottaa!

Emäntä mulle vähän hermostu toissapäivänä, ku rikoin vähän sen konetta. Ei näköjään tuo läppärin hiiri kestä meikäläisen kokosta kissaa päällänsä.. No, ei se sit kauan jaksanu olla hermona, ku onhan tuohon tuo usb-hiiri. Se toimii, vielä :D